Cégépítők - Csereklei Zoltán - pelenka.hu

Luxusautó árát fizette a domainért – megérte? A 7 milliárdos pelenka.hu alapítója: Csereklei Zoltán

Csereklei Zoltán vállalkozói életútja kiváló példája annak, miként lehet a korai kudarcokból tanulva, tudatos stratégiai gondolkodással és bátor, néha szokatlannak tűnő döntésekkel sikeres céget építeni.…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Garantált tippek II.

Garantált tippek II – Hatékonyabb árajánlat-kezelés Mindenki számára ismerős helyzet: találunk egy céget, ami valóban megfelel minden igényünknek, akikkel szívesen kötnénk üzletet. Mikor azonban árajánlatot kérünk tőlük, a válasz napokig…

Tovább olvasom

Bevételnövelő workshop a MiniCRM-mel

Április 28-án 45-en vettek részt a MiniCRM tesztelőknek szóló workshopunkon. A workshopot Juhász Attila MiniCRM-tanácsadó, a 2009-és Év Marketingese (Marketingcommando) tartotta. A délelőtt folyamán Attila három olyan stratégiát mutatott be,…

Tovább olvasom

Garantált bevételnövelő tippek I.

Garantált tippek, amivel több bevételt érhetsz el I.: Érd el azokat, akik korábban már vásároltak! Ha valaki már vásárolt a cégedtől, a marketinged egyszer már meggyőzte. Tapasztalatból tudja, hogy milyen…

Tovább olvasom

Mi a CRM?

A CRM – Customer Relationship Management – a vevőkkel való kapcsolattartást elősegítő rendszer. Ha az összes vevőadatot egy helyen tároljuk, könnyebben tudjuk őket értelmezni. A vevőkapcsolat menedzsment 4 alapvető komponensből…

Tovább olvasom

Megbotránkoztató az idiótamentes környezet?

A MiniCRM új webes alkalmazás fejlesztőt keres! A Profession.hu - n található álláshirdetésünkbe szerettük volna belevenni, hogy aki jelentkezik, lehetőséget kap egy garantáltan idiótamentes környezet megtapasztalására - szimplán, mert hisszük,…

Tovább olvasom

KKV közösségi média A-tól Z-ig 3. rész: Facebook és Google Plus

KKV közösségi média

A KKV-s közösségi média használattal foglalkozó cikksorozatunk harmadik részében a közösségépítők két alappilléréhez érkeztünk. Végigvesszük a Facebook és a Google Plus üzleti felhasználásával kapcsolatos legfontosabb alapelveket és tudnivalókat. A legismertebb…

Tovább olvasom
1 40 41 42 43 44 84