Cégépítők - Dr. Kertész Mihály - Artisan Marketing

Thaiföldről vezetem a magyar cégemet, 200 automatizmussal – Dr. Kertész Mihály, Artisan Marketing

Miért bonyolítjuk túl a marketinget? Mitől lesz egy kampány tényleg eredményes, és mi az, ami csak pénzégetés? Ebben az epizódban dr. Kertész Mihállyal, az Artisan…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Új értékesítési szemlélet nyomában

Mindig nehéz kérdés hogy mikor és hogyan érdemes megújulni. Van az a régi mondás, hogy nyerő csapaton ne változtass. De mi számít annak? Honnan tudod, hogy nem lehetne még jobb?…

Tovább olvasom

Kitörni az árversenyből

A MiniCRM workshopjának tanácsadói-kerekasztal részén többször szóba került, hogy mégis, hogyan lehetne kitörni az árakat az egyre lejjebb nyomó árversenyből? Juhász Attila, a MiniCRM stratégiai tanácsadója szerint a megoldás a…

Tovább olvasom

A teendőlisták titkai

Bencze Attila CRM tanácsadótól már többször hallottunk arról, hogy mennyire fontos, hogy a munkanapok folyamán ne csak szélmalomharcot vívjunk a sürgős teendőkkel, hanem tegyünk azért is, hogy minden nap valóban…

Tovább olvasom

Napi tervezés

Bencze Attila CRM-tanácsadó korábban már említett egyik fő üzenete az volt, hogy ne hagyjuk, hogy a nap úgy menjen el rajtunk, hogy azt sem tudjuk, mi történt egész nap, csak…

Tovább olvasom

Fejszeélezés

Bencze Attila MiniCRM tanácsadó már lassan hat éve van a cégnél. A „fejszeélezés” az egyik gyakran használt kifejezése – arra utal ezzel, hogy a cég attól nem fog fejlődni, ha…

Tovább olvasom

Hogyan segíti a MiniCRM az értékesítést?

Miután megnéztük, mi a vevőkapcsolat-menedzsment négy fő komponense, és ehhez a marketing hogyan járulhat hozzá, tippeket adunk arra, hogyan tisztázhatjuk cégen belül az értékesítési osztály feladatait, mit várhatunk el az…

Tovább olvasom
1 41 42 43 44 45 86