
Luxusautó árát fizette a domainért – megérte? A 7 milliárdos pelenka.hu alapítója: Csereklei Zoltán
Közzétéve: 2025. 04. 23.
/
Csereklei Zoltán vállalkozói életútja kiváló példája annak, miként lehet a korai kudarcokból tanulva, tudatos stratégiai gondolkodással és bátor, néha szokatlannak tűnő döntésekkel sikeres céget építeni.…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
A tartalommarketingről és a különböző tartalomtípusokról már több cikket is írtunk itt a blog hasábjain, ám ennek ellenére a „social”, azaz a közösségi aspektusára szűkítve is érdemes végiggondolni a témakört.…
Hogyan tedd az online fizetési folyamatodat minél egyszerűbbé és jövedelmezőbbé?
Közzétéve: 2015. 03. 02.
/

Ha Analytics-ben megnézed, a vásárlási folyamatot sokan már a fizetés előtt abbahagyják. Ez különösen bosszantó tud lenni, hiszen ez azt jelenti, hogy annyira már meggyőzte a potenciális vásárlót a terméked,…
Újabb szakmai, online marketing témakört feldolgozó cikksorozatot indítunk, melyben a céges közösségi médiahasználatot fogjuk górcső alá venni. A következő 7 cikkben megvizsgáljuk, hogy miért is van szükség a közösségi oldalak…
Minden üzletnek megvannak ezek a szereplői: akik mindenkit ismernek, mindenről tudnak, és akikre mindenki hallgat. Ajánlásaikkal növelni tudják a céged hírnevét és márkaértékét, segíthetnek jelentőségteljes online jelenlétet kiépíteni, sőt, fontos…
Abban a pillanatban, amikor beosztottaid, esetleg alkalmazottaid lesznek, kikerülsz a komfortzónádból. Ez egy új helyzet, amire a legtöbben azonban a már bevált viselkedésmódokat alkalmazzák továbbra is – próbálnak ugyanúgy viselkedni…
Egy cég legnagyobb erőforrása és értékteremtő képessége az ott dolgozók tudása. A vállalkozás beindításakor a startupper tudása és hozzáértése a cég legfontosabb értéke. A befektetők számára is ez lesz a…