
Thaiföldről vezetem a magyar cégemet, 200 automatizmussal – Dr. Kertész Mihály, Artisan Marketing
Közzétéve: 2025. 09. 10.
/
Miért bonyolítjuk túl a marketinget? Mitől lesz egy kampány tényleg eredményes, és mi az, ami csak pénzégetés? Ebben az epizódban dr. Kertész Mihállyal, az Artisan…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Mindenkivel előfordult már, hogy egy hosszú nap után fáradtan ért haza, és mégis úgy érzi, semmit nem végzett el a feladatai közül. A legtöbb időt általában az emailezés viszi el.…
Az előző cikkekben mind a nemzetközi, mind a magyar közösségi média nagytestvéreiről beszéltünk. Cikkünk legújabb részében viszont már a kevésbé evidens szereplők jönnek: a rövid és tömör Twitter, valamint a…
Garantált tippek III – kosárérték növelése Az előző, garantáltan több bevételt eredményező tippek kapcsán már beszéltünk arról, hogy a visszatérő vevők megtöbbszörözhetik a bevételt, valamint hogy az árajánlatok hatékonyabb kezelése…
Garantált tippek II – Hatékonyabb árajánlat-kezelés Mindenki számára ismerős helyzet: találunk egy céget, ami valóban megfelel minden igényünknek, akikkel szívesen kötnénk üzletet. Mikor azonban árajánlatot kérünk tőlük, a válasz napokig…
Április 28-án 45-en vettek részt a MiniCRM tesztelőknek szóló workshopunkon. A workshopot Juhász Attila MiniCRM-tanácsadó, a 2009-és Év Marketingese (Marketingcommando) tartotta. A délelőtt folyamán Attila három olyan stratégiát mutatott be,…
Garantált tippek, amivel több bevételt érhetsz el I.: Érd el azokat, akik korábban már vásároltak! Ha valaki már vásárolt a cégedtől, a marketinged egyszer már meggyőzte. Tapasztalatból tudja, hogy milyen…