Ügyfélvisszajelzések felhasználása

Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje

Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Mi a startup CEO igazi feladata?

Bár sokszor úgy tűnik, a ping-pong asztal beszerzése, és partik összeállítása, a cégvezetés feladata ennél sokkal összetettebb. Egyrészt arra kell koncentrálnia, hogy ne forgácsolódjanak szét a startup korlátozott erőforrásai –…

Tovább olvasom

Honnan tudhatod, hogy az ötleted már megvalósították-e?

A legtöbb vállalkozó fél attól, hogy az ötlete már létezik, hogy valaki más hamarabb kijön a forradalmi termékkel/szolgáltatással, amit kitaláltak. A Google ebben a helyzetben nem sokat segít – nehéz…

Tovább olvasom

Hogyan tervezd meg a B2B tartalommarketinged?

A tartalommarketinget több tényező is lényegessé teszi: elképzelhető, hogy a vevőid így ismerik meg a termékeidet akár azért, mert a tartalmadat megosztották az egyik közösségi média csatornán, akár azért, mert…

Tovább olvasom

Hogyan építs ki hűségprogramot?

Azok, akik többször is vásárolnak Nálad, megérdemlik az elismerésed. Jutalmazd meg azokat, akik támogatnak – és adj nekik okot a visszatérésre. Az első és legfontosabb lépés annak megállapítása, hogy kik…

Tovább olvasom

2014 legsikeresebb cégei a közösségi médián

2014 volt az az év, amikor a vásárlási folyamat elkerülhetetlen részévé vált, hogy a vevők vásárlás előtt megnézik az adott cég közösségi médiás megjelenéseit, és az ott látottak befolyásolják a…

Tovább olvasom

5 értékesítési tipp 2015-re

Ha az új évben megfogadtad, hogy új dolgokat fogsz kipróbálni, miért ne alkalmazhatnád ezt a munkádra is? 5 olyan értékesítési tippet adunk, amik között biztosan találsz olyat, amit még nem…

Tovább olvasom
1 48 49 50 51 52 86