Cégépítők - Csereklei Zoltán - pelenka.hu

Luxusautó árát fizette a domainért – megérte? A 7 milliárdos pelenka.hu alapítója: Csereklei Zoltán

Csereklei Zoltán vállalkozói életútja kiváló példája annak, miként lehet a korai kudarcokból tanulva, tudatos stratégiai gondolkodással és bátor, néha szokatlannak tűnő döntésekkel sikeres céget építeni.…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

5+1 marketing trükk, amit az Apple-től tanulhatunk

Lehet az Apple-t utálni, lehet az Apple-t imádni, egy biztos, valamit nagyon tudnak. Az iPhone 6 bemutatását követően csak az első hétvégén több mint 10 millió vásárló adta le előrendelését,…

Tovább olvasom

Az új, vagy a már meglévő vásárlók viszik inkább előre a webáruházat?

Az alapprobléma: mire érdemes költenem a nehezen megkeresett pénzemet? Újonnan indított webáruházunk esetében nem is kérdés, hogy a rendelkezésünkre álló összes pénzt hirdetésekbe öljük. Kénytelenek vagyunk, hiszen új vásárlók nélkül…

Tovább olvasom

7 cégvezetési taktika, amit átvehetsz a Google-től

A Google a fantasztikus termékei mellett a lehető legjobb és legtehetségesebb kollégák munkájára és lelkesedésére is épül. A frissen végzett diákok vetekednek azért, hogy a cégnél dolgozhassanak – és nem…

Tovább olvasom

Az eredményes munka titka: a szünetek

Sokszor úgy érezzük, hogy hatalmas kiesést jelent, ha néha tartunk egy kis szünetet, pedig a valóságban sokkal produktívabbá válunk. Ahogy Mérő László fogalmazott nemrégiben egy előadása során: létfontosságú, hogy néha…

Tovább olvasom

Effektív meeting stratégiák cégvezetőknek

Amerikában évi 37 milliárd dollár veszteséget okoznak az eredménytelen, időpazarló meetingek. Mind ismerjük ezek jellemzőit: késve beeső kollégák, elhúzódó hozzászólások, viták, telefonon játszó munkatársak. Hogyan növelhetjük a meetingek hatékonyságát ennyi…

Tovább olvasom

Így legyen jó KKV web stratégiája! (3. rész) – Usability, használhatóság

KKV web stratégia: usability

Harmadik részéhez érkezett a KKV cégeknek szánt web stratégiával foglalkozó cikksorozatunk. Miután átvettük az alapokat, mélyebben beleástuk magunkat a tartalom fontosságába, ezúttal a céges weboldalunk usability, azaz a használhatóságának fontosságát…

Tovább olvasom
1 58 59 60 61 62 84