Azt hittük, a mobiltelefon csak játék, ma nem tudunk élni nélküle – Charaf Hassan, a BME rektora

Lehet-e egy libanoni faluból induló fiatalból Magyarország egyik legnagyobb egyetemének rektora? Ez az epizód egy rendkívüli emberi és szakmai történetet mutat be: Charaf Hassan, a…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

10 tartalomtípus tipp céges blogokra – 2. rész

Újabb 5 tartalomtípus céges blogokra

Cikksorozatunk második részében újabb 5 tartalomtípust mutatunk be, melyek mankóként szolgálhatnak céges blogjuk színesítéséhez és minőségi vezetéséhez. Felmérés, kutatás publikálása Jól ismerjük már a fámát, váljunk a közönségünk szakértőjévé! Ezt…

Tovább olvasom

4 új, ingyenes design sablon a MiniCRM-ben

A MiniCRM legújabb, professzionális design sablonjainak segítségével Ön is egyszerűen adhat egyedi megjelenést hírlevelének, ajánlatainak, vagy akár az egész céges levelezését egységes formába hozhatja. Válasszon a sötétkék, üzletiesebb (TIPP: tanácsadás,…

Tovább olvasom

10 tartalomtípus tipp céges blogokra – 1. rész

A blogról a főoldalra is vissza tudjanak menni

Ahhoz, hogy céges blogot vezessünk, a lehető legfontosabb és leginkább triviális feladatunk, hogy elkezdjünk írni. Persze a tartalommarketingre épülő látogató (majd ügyfél) szerző munkánk ennél jóval összetettebb feladat. A céges…

Tovább olvasom

Hogyan váltsunk ki érzelmeket követőinkből?

Hogyan váltsunk ki érzelmeket követőinkből?

A marketingesek 92%-a használja a közösségi oldalak valamelyikét az adott cég kommunikációjához. De hogyan lehet ez igazán hatékony? Hogyan növelhetjük követőink, olvasóink elköteleződését? Persze, egyszerűnek hangzik a recept: építsünk közösséget,…

Tovább olvasom

Pénteki tippek 1. – Ügyfélminősítés

Cégünk erőforrásait akkor tudjuk megfelelő irányba állítani, ha pontosan látjuk, melyik módszer működik és melyik nem. Erről csak akkor lesz tiszta képünk, ha minősítjük érdeklődőinket és ügyfeleinket. Biztos a legtöbb…

Tovább olvasom

Pénteki tippek 2. – Érdeklődők gyűjtése weboldalon: Űrlapok

Húsvéti videónkban Attila arról beszél, hogyan spórolhatunk értékes órákat munkatársainknak űrlapok használatával. Megtudhatjuk, hogyan vezethetjük érdeklődőinket egy zárt, előre felépített rendszerbe, illetve az is kiderül, hogyan tudunk nagy számú megkeresést is…

Tovább olvasom
1 66 67 68 69 70 85