
Azt hittük, a mobiltelefon csak játék, ma nem tudunk élni nélküle – Charaf Hassan, a BME rektora
Közzétéve: 2025. 06. 18.
/
Lehet-e egy libanoni faluból induló fiatalból Magyarország egyik legnagyobb egyetemének rektora? Ez az epizód egy rendkívüli emberi és szakmai történetet mutat be: Charaf Hassan, a…
Tovább olvasomGarázscégből a 80 milliárdos bevételig és a nemzetközi vállalatig: Tibor Dávid, a Masterplast elnöke
Forbes & Business Fest vezetők: A toxikus emberek megölik a cégedet | Galambos Márton & Tóth Gergely
Mi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Korábbi blogbejegyzésünkben megosztott szűrő segítségével készítettünk egy olyan folyamatosan frissülő Google Dokumentum táblázatot, melyben mindig az aktuális időszak fizetendő ÁFA összegét láthatjuk. Ebben a bejegyzésünkben pedig bemutatjuk, hogyan készíthetünk -…
Egy korábbi blogbejegyzésünkben bemutattuk, hogyan vehetik fel velünk egyszerűen a kapcsolatot az érdeklődőink, például ha ajánlatot szeretnének kérni tőlünk. Az ajánlatkérő űrlap elhelyezésével és a folyamat automatizálásával már elértük azt,…
Profi módszer információgyűjtésre – 2. rész: Időpont jelentkezések kezelése
Közzétéve: 2013. 06. 19.
/

Korábbi blogbejegyzéseinkben elkezdtük tanulmányozni az adatmódosító hivatkozásokat, valamint az űrlapokat és egy konkrét példával szemléltettük, hogyan lehet egyszerűen bekérni például az érdeklődési területet érdeklődőinktől, úgy hogy az automatikusan módosításra is…
Információt gyűjteni érdeklődőinkről, vevőinkről sokféle módon lehet. Információkat kaphatunk egy személyes beszélgetés során vagy akár telefonon keresztül, de ezek mellett létezik egy hatékonyabb módszer is, melynek feldolgozása automatikusan történik, mindkét…
Ha azt szeretnénk, hogy a weboldalunkra látogatók minél egyszerűbben felvehessék velünk a kapcsolatot valamilyen konkrét kérdésükkel vagy akár ajánlatkérés miatt, a legegyszerűbb, ha a célnak megfelelő űrlapot (vagy űrlapokat) helyezünk…
Bemutatunk három rövid, de annál hasznosabb és fontosabb tanácsot a MiniCRM biztonságos használatához. 1. Bejelentkezés Bejelentkezés előtt mindig ellenőrizzük le, hogy valóban az eredeti MiniCRM belépési oldalon állunk-e. Ennek ismérvei:…