A garázsból indulva építettünk egy több milliárdos cégóriást – Berszány Tibor, Bertis
Közzétéve: 2025. 12. 03.
/
Ebben az epizódban Egerszegi Krisztián beszélget Berszány Tiborral, a Bertis Group alapítójával és vezérigazgatójával, aki a húsiparban elért sikerein keresztül mutatja meg, mit jelent hosszú…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
A SlickText.com idén készült felmérése szerint a Facebook posztok 12%-át, a Twitter bejegyzések 29%-át olvassák el, és míg az emailek 20%-át nyitják csak meg, addig az SMS-ek 98%-át elolvassák az…
Szinte havi rendszerességgel hallani a nagyvilágban különböző adathalász (phishing) átverésekről. A támadások fő célpontjai a népszerű közösségi oldalak (Facebook, Twitter, Youtube), az e-kereskedelmi cégek (pl. PayPal), az internetbankos felületek, email…
Céges és privát GMail felhasználóként mostanában feltűnt, kedvenc hírleveleim egy ideje “eltűntek” a szemem elől. A Google ugyanis új funkciókkal bővítette szolgáltatását, így a beérkező leveleinket már automatikusan szortírozza. Bizonyára…
Az Email-marketing az egyik leggazdaságosabb KKV marketingeszköz. Olcsóbb és könnyebb mérni a hatékonyságát, mint a hagyományos (offline) marketing megoldásokét. És ha mindezt még egy megfelelő platformon - CRM rendszerben -…
Amikor megértettük annak a jelentőségét, hogy miért fontos cégünkben megfelelően kezelni az ügyfeleket, "CRM éretté" vált a cégünk. Egy CRM rendszer kiválasztásakor rengeteg szempontot kell figyelembe vennünk, de ha sikerült…
A céghez érkező új munkatárs felvételekor - ha munkaköre alapján a CRM rendszerben is dolgoznia kell majd - az alábbi teendőket kell elvégeznünk: Helyezzük el az új munkatársat a “CRM…