SMS küldés

A MiniCRM-ben tudsz SMS-t küldeni az ügyfeleidnek tömegesen, illetve egyénenként is. A kiküldött szöveg lehet előre megírt sablon, de egyedi üzenet is. Az SMS árakról itt olvashatsz.

Az SMS üzenetek éjjel 22:00-06:30 óra között nem kerülnek kiküldésre. Amennyiben az automatizmust nem megfelelően állítod be, ezek az SMS-ek a későbbiek során sem lesznek elküldve.

Manuális SMS küldés

1.) Kattints az ügyfél adatlapján a mobiltelefonszám melletti (SMS) feliratra.

2.) A megjelenő ablakban válassz egyet az SMS sablonok közül vagy kattints az [Egyedi SMS] gombra.

A sablon kiválasztását követően módosíthatsz a szövegén, kiküldés után ez a változtatás nem kerül elmentésre. Így a későbbiek során ismét használhatod az adott sablont.

3.) Kattints a Küldés gombra.

Tömeges SMS küldés

Egyszerre több ügyfélnek is küldhetsz SMS-t szűrő segítségével. A tömeges SMS küldéshez kell egy aktív telefonszám a modulbeállításokban.

1.) Miután megnyitottad a mentett szűrőt, kattints a szűrő alatt az Üzenetküldésre, majd válaszd a Tömeges SMS-t.

Fontos, hogy amikor a szűrést elkészíted, belekerülhet a szűrésbe külföldi telefonszám is, mely ilyen esetben eltérő áron kerülhet kiszámlázásra. Továbbá befolyással lehet a kiküldések árára, ha a címzett nem EU tagállamon belül tartózkodik és emiatt a szolgáltató szintén külföldi kiküldési díjat számolhat fel. A külföldre történő SMS küldés árainkat itt találod: SMS árak külföldre

Ha az alábbi hibaüzenetet kapnád, ellenőrizd, hogy a modul beállításaiban aktiváltál-e központi mobilszámot az SMS küldéshez.

2.) Válassz egyet az SMS sablonok közül, majd kattints a Küldés gombra.

A tömeges emailhez hasonlóan itt is tudod időzíteni az ünezet kiküldését.

Milyen telefonszámról mennek ki az SMS-ek?

Kézbesítés során a címzettek mobilszolgáltatói felülírhatják a modulbeállításokban megadott telefonszámot. Emiatt sok esetben ezek a személyek a szolgáltatójuk központi számát, vagy “MiniCRM”-et fognak látni feladóként.

Mivel a szolgáltató felülírhatja a beállításokban megadott telefonszámot, az ügyfelek hiába válaszolnak az üzenetre, az nem fog hozzád megérkezni.