Hogyan működik az egyszeri tömeges email küldés?

Az egyszeri tömeges email küldésével könnyen küldhetszi ki sablon levelet az ügyfeleid egy meghatározott csoportjának.

A funkció használatához Professional vagy Professional+ előfizetői csomag szükséges!

Hogyan küldhetsz egyszeri tömeges emailt?

Ha szeretnél tömeges emailt küldeni, szükséged lesz egy sablonra, amit el fogsz küldeni, és egy szűrőre, amivel meghatározod, kinek szeretnéd elküldeni a leveleket. Ha elmentetted a szűrőt, kövesd az alábbi lépéseket:

Amennyiben későbbi időpontra időzíted a kiküldést, figyelj arra, hogy az elmentett szűrőben aktuálisan megtalálható adatlapokra fogja a rendszer a kiküldést elvégezni, függetlenül attól, hogy az adatlap az időzített időpontra esetleg már nem lesz megtalálható a szűrő találati listájában, vagy új adatlap is kerül bele. Tehát minden esetben a szűrő elmentésének időpontjában megtalálható adatlapokra fog ráfutni. Az egyetlen kivétel, ha lomtárazod az adatlapot. Az ilyen adatlapokra nem kerül kiküldésre email, SMS.
  1. A szűrő alatt kattints az Üzenetküldés gombra, majd válaszd ki, hogy Tömeges email-t, vagy Tömeges SMS-t szeretnél küldeni:

 

  1. Válaszd ki a sablont, töltsd ki a mezőket, majd küldd ki az emaileket:
Ha egyazon személynek akár több adatlapja is bekerül a szűrőbe, a tömeges kiküldés során egy email címre csak egyszer fog megtörténni kézbesítés. A ‘duplikált’ adatlapok előzményében a „Többszörös kiküldés” lesz látható kézbesítés eredményeként.
Fontos: A levél elküldése előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat:

Hírlevelet csak azoknak küldhetsz, akik előzőleg feliratkoztak nálad rá.

  1. Adj hozzá egy jelölőnégyzetet a személy adatlaphoz hasonló névvel: ‘Hírlevélre feliratkozott’
  2. Az űrlaphoz mindenképpen add hozzá ezt a mezőt
  3. Amikor hírlevélhez készítesz automatizmust, vagy tömeges üzenetet küldesz, mindenképpen szerepeljen ez a mező a szűrőfeltételek közt.
    Így a szűrő azokat csak az adatlapokat fogja mutatni, ahol legalább az egyik kapcsolattartó feliratkozott hírlevélre.

A Címzett mezőnél négy lehetőség közül választhatsz:

  • Kapcsolódó cég/személy: Ha az adatlaphoz tartozik Elsődleges kapcsolattartó, az ő alapértelmezett email címére megy a levél, ha nincs, a céghez rendelt email címre. Tehát ha a cégnél van legalább egy személy, aki feliratkozott, akkor is csak az elsődleges kapcsolattartó fogja megkapni a levelet.
  • Cég: Az adatlaphoz tartozó cég email címére kerül kiküldésre a levél, ha nincs a cégnél email rögzítve akkor az elsődleges kapcsolattartónak az email címére fog kimenni az adott levél.
  • Cég minden kapcsolattartója: Azok a kapcsolattartók kapják meg, akikre igazak a szűrőfeltételek, többek között, hogy feliratkoztak hírlevélre. Ha személy adatra nem szűrsz, akkor az összes feliratkozott kapcsolattartónak megy, ha szűrsz, például beosztásra, akkor csak azok kapják meg, akiknél az a beosztás van megadva.
  • Társított adatlapok elsődleges kapcsolattartója: Azok a kapcsolattartók kapják meg, akik a szűrőben lévő adatlapokhoz társított adatlapokon elsődleges kapcsolattartóként vannak megjelölve.

Ha a hírleveledet szeretnéd a cégeken belül minden egyes személynek elküldeni, aki feliratkozott, akkor a Cég minden kapcsolattartója lehetőséget kell választanod.

Ha a Kapcsolódó cég/személy-t választod, csak az elsődleges kapcsolattartók kapják meg a levelet, ahol a cégnél valamelyik személy feliratkozott hírlevélre, még akkor is, ha maga az elsődleges kapcsolattartó ezt nem tette meg.

Ha azt szeretnéd, hogy csak azok az elsődleges kapcsolattartók kapják meg a hírlevelet, akik személy szerint feliratkoztak rá, válaszd a „Kapcsolódó cég/személy-t, majd vegyél fel egy új szűrőfeltételt:”Személy: Elsődleges kapcsolattartó„.

Időzített egyszeri tömeges levélküldés leállítása

Miután beidőzítettél egy egyszeri tömeges levélküldést (Nem azonnali küldést választasz Időzítésnél)ennek kiküldési „automatizmusát az automatizmusoknál találod meg „Időzített” Kiküldési rendszerességgel.

A kiválasztott elemre kattintva le tudod kapcsolni / meg tudod szakítani beütemezett kiküldést.

Bizonyos Standard rendszereknél nem elérhető az automatizmus funkció. Amennyiben egyszeri időzített tömeges levélküldésedet szeretnéd megszakítani, kérlek fordulj ügyfélszolgálatunkhoz a help@minicrm.hu e-mail címen, ahol kollégáink segítenek a probléma elhárításában!

Az alábbi videóban megmutatjuk, hogyan tudsz tömeges levelet küldeni: