Teendő sablon létrehozása

A MiniCRM-ben teendő sablonokat hozhatsz létre, ezeket az adatlapokon később felveheted kézzel, vagy automatizmussal, így gyorsítva, egyszerűsítve a folyamatokon.

Korlátozott jogosultsággal nem tudsz sablonokat létrehozni!

1.) A termék neve melletti kis nyílnál nyisd meg a sablonokat.

2.) Kattints az Új sablon gombra, majd az Új teendő sablonra.

3.) Nevezd el a sablont, és írd meg a szövegét.

Itt akár használhatsz változókat is.

4.) Teendő beállításai mezők:

  • Teendő típus: Itt a termékbeállításokban előre megadott típusok közül tudsz választani.
  • Teendő időtartama: Megadhatod, hogy mennyi ideig tartson a felvett teendő (naptárszinkronizációnál különösen hasznos).
  • Figyelmeztetés: Ez is a naptárszinkronizációnál érdekes, mert ennyi idővel előtte fog jelezni a naptárad, ha feladatod van MiniCRM-ben.
  • Lista: Ha több lépésből áll egy teendő, akkor ebben a listában tudod megadni, hogy pontosan mit kell tenned a feladat elvégzése érdekében.