Ügyfélvisszajelzések felhasználása

Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje

Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Az agilis módszertan és a CRM

Agilis módszer

Mióta világ a világ, az emberek termékeket fejlesztenek. Jó, lehet, hogy nem terméknek hívták, hanem mondjuk kőbaltának vagy lovashintónak, de a lényeg ugyanaz: mindig egyre jobbá és jobbá akartuk tenni…

Tovább olvasom

Hogyan dőlnek meg a legnagyobb KKV mítoszok a MiniCRM bevezetés után? – Bencze Attila – MiniCRM tréner

Cégépítők - Bencze Attila

„A legnagyobb probléma, hogy a magyar KKV-k káoszban élnek és nincs fókusz. Ezen segít a rendszer bevezetése” – osztotta meg velünk értékes meglátásait Bencze Attila, aki az ősidők óta foglalkozik…

Tovább olvasom

Így lesz sikeresebb az ingatlanirodád CRM-mel

Ingatlaniroda CRM

Az ingatlanpiac turbulens időszakok egész sorát szenvedte el az elmúlt években. Először a COVID miatt esett vissza az eladó lakások iránti kereslet, majd a gazdasági nehézségek tették be a kiskaput.…

Tovább olvasom

Ha jól működik a céged, akkor bármilyen ajánlatra nemet tudsz mondani – Barazsy Ákos & Wolf Gábor

Cégépítők - Barazsy Ákos és Wolf Gábor

„Sok válságon vagyunk túl, de mindig kijöttünk belőle” – osztotta meg tapasztalatait Barazsy Ákos és Wolf Gábor a Cégépítők podcast rendhagyó adásában. Mindketten kiemelkedő sikereket értek el a szakmájukban. S…

Tovább olvasom

Mi az a marketing terv, és hogyan állítsd össze a sajátod? Mintával!

Az ember tervez, az isten végez – tartja az ősrégi mondás. A cégünk sikerét és jövőjét azonban mégsem érdemes az égiek kezébe helyezni. Sokkal jobban járunk, ha az ember tervez…

Tovább olvasom

Túl kell járni a körülmények eszén – Dr. Zolnay Judit

Zolnay Judit - Cégépítők

„A bizalom olyan, mint a befektetés. Vezetőként oda kell adni és hagyni kell a munkavállalókat hibázni is, mert akkor tud kialakulni bennük a tulajdonosi szemlélet” – osztotta meg velünk Zolnay…

Tovább olvasom
1 12 13 14 15 16 86