Cégépítők - Csereklei Zoltán - pelenka.hu

Luxusautó árát fizette a domainért – megérte? A 7 milliárdos pelenka.hu alapítója: Csereklei Zoltán

Csereklei Zoltán vállalkozói életútja kiváló példája annak, miként lehet a korai kudarcokból tanulva, tudatos stratégiai gondolkodással és bátor, néha szokatlannak tűnő döntésekkel sikeres céget építeni.…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

6 tipp, hogy az irodai környezeted jótékonyan hasson a munkádra

Az irodai környezet kialakítása fontosabb, mint gondolnád. Nem csak az általános hangulatot képes befolyásolni, de közvetve azt is, hogy mennyire hatékony a munkavégzés. Az alábbi bejegyzésbe összegyűjtöttem 6 tippet, aminek…

Tovább olvasom

Napi 15 perc a Facebook hirdetéseid sikeréért

A szakértők azt javasolják, hogy ahelyett, hogy csak havonta egyszer néznél a Facebook hirdetéseidre, és optimalizálnád a kampányaidat, minden nap szánj időt arra, hogy megtaláld a legjobban működő hirdetéseidet, a…

Tovább olvasom

Így legyen jó KKV web stratégiája! (5. rész) – Közösségi média

Web stratégia: közösségi oldalak

A teljes web stratégia kialakításával foglalkozó cikksorozatunk aktuális részében a közösségi média csatornáit állítjuk csatasorba. Átvesszük, hogy a web stratégia egyik fontos elemét hogyan tudjuk tervezetten, stratégiai szinten vállalkozásunk mellé…

Tovább olvasom

Öt ötletes reklám 2014-ből

Jonah Berger, a Wharton Egyetem professzora szerint öt faktor befolyásolja, mennyire lesz hatásos egy-egy reklám: Társadalmi érték: hogyha az adott történet megosztása jobb színben tüntet fel minket (okosabbnak, érdekesebbnek tűnünk…

Tovább olvasom

Hogyan eszközölj változásokat a cégeden belül?

Rengeteg okod lehet arra, hogy változtatnod kelljen a céges filozófián, a bevett gyakorlatokon, vagy akár a céged stratégiáján. Elképzelhető, hogy a Minimum Működéképes Termékedre nem az a visszajelzés érkezett, amit…

Tovább olvasom

A 10 legjobb Facebook elemző szoftver

A Facebook a második legnépszerűbb márka volt 2013-ban Magyarországon, havonta 5 millió ember használta az oldalt aktívan. Így aztán ésszerű, ha vállalkozásodat Facebookon keresztül is próbálod népszerűsíteni. Azonban ahhoz, hogy…

Tovább olvasom
1 53 54 55 56 57 84