Boldog és sikerekben gazdag új évet kíván a MiniCRM csapata! Az Óév búcsúztatása remek alkalom arra, hogy végiggondoljuk, mi történt az előző évben, milyen sikerek, kudarcok értek bennünket. Ilyenkor legtöbbünk…
Cikksorozatunkban azzal foglalkozunk, hogy mely leadeknek érdemes a legtöbb időt szentelni, hogy cégünk a legtöbb profitot termelje. Az előző két posztban az értékesítők erőforrásainak beosztásáról írtunk. Az értékesítőknek elsősorban azokra…
Cikksorozatunkban azzal foglalkozunk, hogy mely leadeknek érdemes a legtöbb időt szentelni, hogy cégünk a legtöbb profitot termelje. Az első részben arról volt szó, hogy Leskó Norbert szerint a legtöbb figyelmet…
A legtöbb cég számára kérdés, hogy a vevői közül kire kell a legtöbb figyelmet fordítani. Ahány üzleti tanácsadó, annyi vélemény. Leskó Norbert, a MiniCRM vezérigazgatója megosztotta tapasztalatait azzal kapcsolatban, hogy…
A közép és kisvállalkozásoknak szóló közösségi média céges felhasználását elemző cikksorozatunk utolsó részéhez értünk. Az előző 6 részben részletesen bemutattuk azokat a felületeket és alapelveket, melyeket használva egy kerek, stratégiai…
“Mondok valamit, a tükröd hazudik.” (Charlie, 1996, négy whiskey után) Nem, nem hazudik. Charlienak sem kell mindent elhinni, pláne nem “józanul”. Az egyik legnagyobb potenciált a MiniCRM-ben abban látjuk, hogy…