Új felhasználó felvétele, régi felhasználó lekapcsolása, feladatok áthelyezése, számlasztornó

A következő lépésekhez Adminisztrátor jogosultságra lesz szükséged!

Ebből a leírásból megtudhatod, hogyan kell…

  • Létrehozni egy új felhasználói fiókot
  • Lekapcsolni egy meglévő felhasználót
  • A régi felhasználó adatlapjait, teendőit átadni egy másik felhasználónak
  • Számla sztornózását igényelni.

Felhasználó hozzáadása

1.) Lépj be a MiniCRM beállításokba.

2.) Kattints az Új felhasználó gombra

3.) Töltsd ki a megadott mezőket, majd kattints a Hozzáadás gombra

Előfizetési csomagjainkban alapból 5 felhasználót kezelhetsz. További felhasználókat a fentieket követve a “+Új felhasználó” gombbal tudsz hozzáadni. Ezeket külön számlázzuk.

Felhasználó lekapcsolása

Fontos: Ha lekapcsolsz egy felhasználót a rendszer figyelmeztethet, hogy vannak szűrők ahol feltételként szerepel a lekapcsolni kívánt felhasználó. Ebben az esetben ha megadsz egy másik felhasználót, aki utána megkapja a lekapcsolt user adatlapjait, akkor ha a szűrőre automatizmus van létrehozva, az le fog futni ismételten és kellemetlenséget okozhat!

1.) A felhasználó beállításoknál válaszd ki azt a felhasználói fiókot, amelyiket le szeretnéd kapcsolni.

2.) Kattints a Lekapcsolás gombra.

 

 

Fontos tudni, hogy a lekapcsolt felhasználót nem lehet törölni a felületről. A lista nézetben a neve, e-mail címe ott marad. Amennyiben a státusza egy felhasználónak inaktív, abban az esetben további teendő nincsen, külön felhasználói hozzáférési díjat nem számítunk fel érte és a rendszerbe belépni már nincs lehetősége! Ezen okból a riportokban sem szerepek majd!

Feladatok átadása

Ha a felhasználóhoz tartozik adatlap, teendő, automatizmus vagy űrlap, lekapcsolása előtt a rendszer automatikusan felkínálja ezek átadását egy másik felhasználónak.

1.) Válaszd ki a listából azt a felhasználót, akinek át szeretnéd adni az feladatokat.

2.) Kattints a Lekapcsolás gombra.

3.) Abban az esetben, ha a lekapcsolni kívánt felhasználó szűrőben (és esetleg automatizmusban) szerepel feltételként, lekapcsoláskor egy hibaüzenet fog megjelenni a képernyő tetején:szuro notify

Amikor ezt a hibaüzenetet látod, kattints a kékkel kijelölt szűrőre.

  • Ha ez a szűrő nem vezérel automatizmust, keresd meg a szűrő feltételek között a lekapcsolni kívánt személy nevét, és pipáld be helyette azt a személyt, aki a feladatait megkapja.
  • Amennyiben ez a szűrő automatizmust vezérel,
    • kérlek kapcsold le első lépésként az automatizmust.aut lekapcs
    • A eméített szűrőt feltételei között állítsd át a lekapcsolni kívánt személyt arra aki átveszi majd a feladatait / adatlapjait.
    • Az előbbi módon kapcsold le a felhasználót.

    • Ezután aktiváld a korábban lekapcsolt automatizmust.
    • Aktiválásnál jelöld be a “Csak új adatlapok” doboz alatt található pipát.
Fontos: Amennyiben a szűrő módosítását követően indítod újra az egyből ahhoz kapcsolódó automatizmust, a felhasználó lekapcsolásakor a teendő /adatlapok átadása után a rendszer új adatlapoknak fogja észlelni azokat és rájuk fog futni az automatizmus!!

Számlasztornó

Ha már elérted az előfizetési csomagban foglalt 5 aktív felhasználót, lehet hogy szeretnél közülük lekapcsolni valakit, és a feladatait, egy új, hatodik felhasználónak átadni. A lekapcsolás után ismét 5 aktív felhasználód lesz, így a hatodikról ideiglenesen kiállított számlát sztornózzuk.
Ezt a help@minicrm.hu-ra küldött emailben igényelheted.