Új felhasználó felvétele, régi felhasználó lekapcsolása, zárolása, feladatok áthelyezése, számlasztornó
A következő lépésekhez Adminisztrátor jogosultságra lesz szükséged!
Ebből a leírásból megtudhatod, hogyan kell…
- Létrehozni egy új felhasználói fiókot
- Lekapcsolni egy meglévő felhasználót
- A régi felhasználó adatlapjait, teendőit átadni egy másik felhasználónak
- Számla sztornózását igényelni.
Felhasználó hozzáadása
1.) Lépj be a MiniCRM beállításokba.
2.) Kattints az Új felhasználó gombra
3.) Töltsd ki a megadott mezőket, majd kattints a Hozzáadás gombra
2020. November előtti előfizetési csomagjainkban alapból 5 felhasználót kezelhetsz. További felhasználókat a fentieket követve a “+Új felhasználó” gombbal tudsz hozzáadni. Ezeket külön számlázzuk.
2020. November utáni előfizetéseinknél a csomagokba foglalt felhasználó mennyiségek eltérőek. Basic: 3, max 5 felhasználó. Professional: 4 felhasználó. Enterprise: 10 felhasználó
Felhasználó lekapcsolása
1.) A felhasználó beállításoknál válaszd ki azt a felhasználói fiókot, amelyiket le szeretnéd kapcsolni.
2.) Kattints a Lekapcsolás gombra.
Feladatok átadása
Ha a felhasználóhoz tartozik adatlap, teendő, automatizmus vagy űrlap, lekapcsolása előtt a rendszer automatikusan felkínálja ezek átadását egy másik felhasználónak.
1.) Válaszd ki a listából azt a felhasználót, akinek át szeretnéd adni az feladatokat.
2.) Kattints a Lekapcsolás gombra.
3.) Abban az esetben, ha a lekapcsolni kívánt felhasználó szűrőben (és esetleg automatizmusban) szerepel feltételként, lekapcsoláskor egy hibaüzenet fog megjelenni a képernyő tetején:
Amikor ezt a hibaüzenetet látod, kattints a kékkel kijelölt szűrőre.
- Ha ez a szűrő nem vezérel automatizmust, keresd meg a szűrő feltételek között a lekapcsolni kívánt személy nevét, és pipáld be helyette azt a személyt, aki a feladatait megkapja.
- Amennyiben ez a szűrő automatizmust vezérel,
- kérlek kapcsold le első lépésként az automatizmust.
- Az említett szűrőt feltételei között állítsd át a lekapcsolni kívánt személyt arra aki átveszi majd a feladatait / adatlapjait.
- Az előbbi módon kapcsold le a felhasználót.
- Ezután aktiváld a korábban lekapcsolt automatizmust.
- Aktiválásnál jelöld be a „Csak új adatlapok” doboz alatt található pipát.
Felhasználó zárolása
Ha biztonsági vagy egyéb okok miatt szeretnéd, hogy egy felhasználó ne tudjon belépni a rendszerbe (pl.: már nem dolgozik a cégnél, de még nincs meg a helyettese) akkor zárolhatod a felhasználó fiókját ideiglenesen. Amíg egy adminisztrátor fel nem oldja a zárolást, a felhasználó nem fog tudni belépni a MiniCRM-be.
A lekapcsolástól eltérően, zárolás esetén nem vagy köteles másik felhasználót választani aki továbbviszi a lekapcsolt személy teendőit, adatlapjait, szűrőit és automatizmusait. A zárolás alatt ezek változatlanul maradnak a rendszerben!
1.) A felhasználó beállításoknál válaszd ki azt a felhasználói fiókot, amelyiket zárolni szeretnéd. A Lekapcsolás gomb melletti nyílra kattintva, válaszd a Zárolás opciót!
2.) A felugró ablakban erősítsd meg a zárolás tényét.
3.) Innentől kezdve a felhasználó nem tud belépni a fiókjába, amíg egy adminisztrátor jogosultságú felhasználó fel nem oldja a zárolást vagy végleg le nem kapcsolja azt.
Számla sztornó
Ha már elérted az előfizetési csomagban foglalt aktív felhasználószámot, lehet hogy szeretnél közülük lekapcsolni valakit, és a feladatait, egy új, hatodik felhasználónak átadni. A lekapcsolás után ismét a csomagodnak megfelelő mennyiségű felhasználód lesz, így a +1-ről kiállított számlát sztornózzuk.
Ezt a help@minicrm.hu-ra küldött emailben igényelheted.