Új felhasználó felvétele, régi felhasználó lekapcsolása, feladatok áthelyezése, számlasztornó

A következő lépésekhez Adminisztrátor jogosultságra lesz szükséged!

Ebből a leírásból megtudhatod, hogyan kell…

  • Létrehozni egy új felhasználói fiókot
  • Lekapcsolni egy meglévő felhasználót
  • A régi felhasználó adatlapjait, teendőit átadni egy másik felhasználónak
  • Számla sztornózását igényelni.

Felhasználó hozzáadása

  1. Lépj be a MiniCRM beállításokba

  2. Kattints az Új felhasználó gombra

  3. Töltsd ki a megadott mezőket, majd kattints a Hozzáadás gombra

Előfizetési csomagjainkban alapból 5 felhasználót kezelhetsz. További felhasználókat a fentieket követve a “+Új felhasználó” gombbal tudsz hozzáadni. Ezeket külön számlázzuk.

Felhasználó lekapcsolása

  1. A felhasználó beállításoknál válaszd ki azt a felhasználói fiókot, amelyiket le szeretnéd kapcsolni.

  2. Kattints a Lekapcsolás gombra

 

 

Feladatok átadása

Ha a felhasználóhoz tartozik adatlap, teendő, automatizmus vagy űrlap, lekapcsolása előtt a rendszer automatikusan felkínálja ezek átadását egy másik felhasználónak.

  1. Válaszd ki a listából azt a felhasználót, akinek át szeretnéd adni az feladatokat.

  2. Kattints a Lekapcsolás gombra.

 

Számlasztornó

Ha már elérted az előfizetési csomagban foglalt 5 aktív felhasználót, lehet hogy szeretnél közülük lekapcsolni valakit, és a feladatait, egy új, hatodik felhasználónak átadni. A lekapcsolás után ismét 5 aktív felhasználód lesz, így a hatodikról ideiglenesen kiállított számlát sztornózzuk.
Ezt a help@minicrm.hu-ra küldött emailben igényelheted.