Munkaeszköz beszerzés és leltár (Eszközök termék)

Az Eszközök termék segítségével minden céges készüléket, gépet egy helyen tudsz kezelni. Látni fogod, hogy melyik eszköz éppen kinél van, mikor jár le a garancia, vagy akár mikor esedékes a következő szerviz.

Mikor érdemes ezt a terméket választani?
  • Céges eszközök nyilvántartására és leltározására!
Az Eszközök termék legfontosabb előnyei:
  • Pontos listát kapsz az cég eszközeiről és azok számodra legfontosabb adatairól.
  • Gyűjtsd be az új eszközigényeket a csapatodtól egyszerűen és kezeld a beszerzést gördülékenyen a MiniCRM segítségével.
  • Legyen pontos információd az eszközeid főbb adatairól, állapotáról, szerviz- és karbantartásigényéről.
  • Automata figyelmeztetők segítségével a MiniCRM jelezni fog, ha az eszköz esedékes karbantartása, vagy cseréje elérkezett.
Az alapértelmezett mezőkön, és státuszokon felül személyre tudod szabni a mezőket és a státuszfát is, hogy teljeskörűen beleilleszkedjen a termék a folyamataitokba.