Naptár szinkronizálás Outlook-kal

Naptár szinkronizáció esetén javasoljuk a Google naptár használatát.

A Google naptár szinkronizálásához szükséges segítséget ezen a linken találod.

1.) Teendők URL kimásolása profil adatok közül

Nyisd meg a profilodat, majd másold ki az itt található “Outlook naptár szinkronizálás” blokknál engedélyezd a Hozzáférést

hozzáférés engedélyezése

Ezután másold ki a Teendőknél  található URL-t

2.) Add hozzá az Outlook Internetes Naptárat

Ezután illeszd be a kimásolt teendős URL-t

A felugró ablakban iratkozz fel a frissítésekre. (az “előfizetés”nem jár költséggel) és add hozzá naptárként.

Innentől működik a szinkronizáció. MiniCRM-es teendőid megjelennek Outlook-ban és ha ott átrakod őket másik időpontra MiniCRM-ben is változik a határidő. Ha teendő áthelyezés után egy figyelmeztető üzenetet kapsz, kattints az OK gombra.

Teendők manuális szinkronizálása

Lehetőséged van manuálisan szinkronizálni a teendőket, miután azt hozzáadtad MiniCRM-ben. Ehhez a Küldés / Fogadás fül alatt található “Küldés / fogadás az összes mappából” gombra szükséges kattintanod.

A Naptár írásvédetten kerül hozzáadásra, ebből kifolyólag a szinkronizáció egy irányú. Így a teendő nem törölhető / áthelyezhető az Outlook naptárban.

MiniCRM-es teendők megosztása kollégákkal, Outlook-ba

  1. Menj a Profilodba!
  2. Engedélyezd az Outlook naptár szinkronizálást a MiniCRM-ben, a bal oldalon.
  3. Az itt kapott hivatkozást küldd el kollégáidnak, akikkel szeretnéd megosztani naptáradat.
  4. Az Outlook levelező programban keresd meg az Internetes naptárak részt, és az URL segítségével add hozzá a jelenlegi naptáradhoz.
  5. Ha szeretnéd a lezárt teendőidet is látni a naptárban, akkor Lezárt teendőkhöz tartozó URL-t is add hozzá a naptáradhoz. Ekkor két hónapra visszamenőleg automatikusan megjelennek a lezárt teendőid.

Korábbi (CalDav Sync) Szinkronizálási hibaüzenetek kezelése:

Amennyiben felugró ablakban hibaüzenetet tapasztalsz, abban az esetben az alábbi megoldások egyikével tudod elhárítani a problémát. A szinkronizációs hibaüzenet nem befolyásolja a működést.

  • Kikapcsolod a felugró ablak értesítését
  • Beállítod a szinkronizálási időintervallumot

Ha kikapcsolod a felugró ablak értesítést

1.) Kattints a CalDav pluginra a felső menüpontban, majd a General options menüre.

2.) Az felugró ablakban válaszd a Synchronization Reports menüpontban az értesítés kikapcsolását.

Ha beállítod a szinkronizálási időintervallumot

1.) Kattints a CalDav profil beállításodra és válaszd az Show Advanced Setting menüpontot.

2.) Kapcsold be a szinkronizálás idejének szűrőjét és állítsd az értékét “0”-ra vagy egy olyan értékre, ami kisebb, mint 60 nap.

3.) Ezt a műveletet ismételt meg a lezárt teendőid esetén is.

4.) Az ellenőrzéshez kattints a Synchronize now menüre a CalDav Synchronizer menüpontban.

Ha ekkor is tapasztalod a hibát, akkor célszerű kevesebb időintervallumot állítani. “0” érték beírása esetén csak az aznapi teendőket/lezárt teendőket szinkronizálja a rendszer.