Naptár szinkronizálás Outlook-kal

Naptár szinkronizáció esetén javasoljuk a Google naptár használatát.

A Google naptár szinkronizálásához szükséges segítséget ezen a linken találod.

Saját naptár szinkronizáció beállítása Outlook CalDAV alkalmazással

1.) A CalDAV alkalmazás letöltése

Az alábbi linkről tudod letölteni a CalDAV alkalmazást:

https://caldavsynchronizer.org/download-2/

2.) CalDAV alkalmazás telepítése

Kövesd alkalmazáson belül a telepítés lépéseit.

3.) Új naptár felvétele Outlook alkalmazásban

Hozd létre Outlookban a MiniCRM nevű naptárat.

FONTOS, hogy új naptárat hozz létre az Outlook alkalmazáson belül MiniCRM néven. Külön a teendőknek és külön a lezárt teendőknek is. Meglévő naptárral nem működik, amiben már vannak felvéve bejegyzések!

Új naptár létrehozásához és a szinkronizáció bekapcsolásához az alábbi linken kapsz segítséget:

https://www.webdavsystem.com/server/access/caldav/ms_outlook_caldav_synchronizer/

4.) CalDAV synchronizáció beállítása MiniCRM-hez

+ jellel vedd fel az új naptárat MiniCRM néven.

Name: MiniCRM

Outlook folder: MiniCRM

Töltsd ki a Server Settings beállításban az alábbi adatokat:

DAV URL: https://cal.minicrm.hu/

Username: A MiniCRM belépésénél használt felhasználói neved

Password: A MiniCRM belépésénél használt jelszavad

 

5.) Teszteld a szinkronizációs beállításokat.

Ha mindent jól csináltál, akkor a Test or Discover settings gombra kattintva a kapcsolat tesztelése után “OK” feliratot kell látnod

6.) A CalDAV beállítása Outlookban

Kattints az Outlook alkalmazásban a CalDav Synchronizer menüre és eztán a General Options almenüre

Az SSL/TLS settings menüben pipáld be az Enable TLS12 funkciót

Innentől működik a szinkronizáció. MiniCRM-es teendőid megjelennek Outlook-ban és ha ott átrakod őket másik időpontra MiniCRM-ben is változik a határidő. Ha teendő áthelyezés után egy figyelmeztető üzenetet kapsz, kattints az OK gombra.

A plugin 30 percenként szinkronizál, ennyi idő kell a változások életbe lépéséhez.

Fontos: ha törölsz egy naptárbejegyzést, azt a MiniCRM úgy veszi mintha elvégezted volna ezért lezárja a teendőt.

MiniCRM-es teendők megosztása kollégákkal, Outlook-ba

  1. Menj a Profilodba!
  2. Engedélyezd az Outlook naptár szinkronizálást a MiniCRM-ben, a bal oldalon.
  3. Az itt kapott hivatkozást küldd el kollégáidnak, akikkel szeretnéd megosztani naptáradat.
  4. Az Outlook levelező programban keresd meg az Internetes naptárak részt, és az URL segítségével add hozzá a jelenlegi naptáradhoz.
  5. Ha szeretnéd a lezárt teendőidet is látni a naptárban, akkor Lezárt teendőkhöz tartozó URL-t is add hozzá a naptáradhoz. Ekkor két hónapra visszamenőleg automatikusan megjelennek a lezárt teendőid.
Ha a fenti leírást követted és ennek ellenére hibát tapasztalsz a szinkronizáció beállításakor, lehetőséged van a Google naptárat szinkronizálni az CalDAV plugin segítségével. Kapcsold be MiniCRM-ben Google naptár szinkronizációt és állítsd be a CalDAV plugin-ben. A Google naptárát ebben az esetben nem kell használnod, mert közvetlenül bekerülnek a teendők az Outlook naptáradba.

Szinkronizálási hibaüzenetek kezelése:

Amennyiben felugró ablakban hibaüzenetet tapasztalsz, abban az esetben az alábbi megoldások egyikével tudod elhárítani a problémát. A szinkronizációs hibaüzenet nem befolyásolja a működést.

  • Kikapcsolod a felugró ablak értesítését
  • Beállítod a szinkronizálási időintervallumot

Ha kikapcsolod a felugró ablak értesítést

1.) Kattints a CalDav pluginra a felső menüpontban, majd a General options menüre.

2.) Az felugró ablakban válaszd a Synchronization Reports menüpontban az értesítés kikapcsolását.

Ha beállítod a szinkronizálási időintervallumot

1.) Kattints a CalDav profil beállításodra és válaszd az Show Advanced Setting menüpontot.

2.) Kapcsold be a szinkronizálás idejének szűrőjét és állítsd az értékét “0”-ra vagy egy olyan értékre, ami kisebb, mint 60 nap.

3.) Ezt a műveletet ismételt meg a lezárt teendőid esetén is.

4.) Az ellenőrzéshez kattints a Synchronize now menüre a CalDav Synchronizer menüpontban.

Ha ekkor is tapasztalod a hibát, akkor célszerű kevesebb időintervallumot állítani. “0” érték beírása esetén csak az aznapi teendőket/lezárt teendőket szinkronizálja a rendszer.