Hogyan lehet leiratkoztatni egy email címet?

A MiniCRM-ben lehetőség van az ügyfelek email címét leiratkoztatni, így a rendszer egyszeri tömeges kiküldésnél vagy automatikus emaileknél meg sem kísérli a kézbesítést, akkor sem, ha az adott személy egyébként belekerült a szűrőbe.

Háromféleképpen lehet emailcímet leiratkoztatni.

Címzett leiratkozik

Legegyszerűbb, ha a címzett maga teszi meg a leiratkozást.

Minden tömegesen küldött emailben szerepel egy leiratkozó link, amelyre kattintva jelezheti a címzett, hogy többet nem kér tömegesen küldött emailt. A leiratkozottak csak egyedi emailt kaphatnak a rendszerből.

Leiratkoztatás előzményekből

Ha a címzett emailben, chat-en vagy telefonon jelzi leiratkozási szándékát, te magad is leiratkoztathatod az adatlap előzmények segítségével.

1.) Kattints a kiküldött emailre az előzményekben

2.) Kattints az emailben a leiratkozó linkre

Kattints az emailben a leiratkozó linkre és iratkoztasd le a címzett email címét.

Leiratkozások kezelése

Lehetőséged van leiratkoztatni rendszereden belül is egy adott email címet akkor is, ha még nem kapott tömegesen emailt.

Ehhez adminisztrátor jogosultság szükséges.

1.) Lépj be a MiniCRM beállításokba, vagy a felugró ablakból kattints a Leiratkozásokra.

2.) Válszd ki az oldalsávból a Beállítások alatt a Leiratkozások menüt

A leiratkozások kezelése képernyőn kattins az Email leiratkoztatása gombra

3.) Email cím megadása

Add meg az email címet amelyet szeretnél leiratkoztatni, majd kattints a Leiratkoztatás gombra. Ezt követően a rendszer automatikusan leiratkoztatja az email címet.

 

MiniCRM felhasználók email címét nem tudod leiratkoztatni, függetlenül attól, hogy esetleg adatlapjuk is van a rendszerben.